HET IS ZOVER!!

Begin 2021 is het zover, dan worden de appartementen opgeleverd, een spannende tijd zeker in coronatijd. Een opening zoals we die in gedachten hadden kan niet, maar zal zeker op een later tijdstip gaan plaatsvinden.

Het was een enerverend jaar voor onze stichting, ouders en aankomende huurders. Samenwerkingsovereenkomst met Fien Wonen getekend voor de realisatie van het wooncomplex aan de Rijnstraat met 10 appartementen en gemeenschappelijke ruimte en dakterras voor mensen met ASS. Bedankt Fien Wonen voor de fantastische samenwerking in de afgelopen jaren maar ook alvast voor de aankomende jaren. Zonder jullie was onze droom niet uitgekomen.

Vanaf januari op zoek gegaan naar sponsoren die ons woonconcept een warm hart toe dragen en het mogelijk maken dat de gemeenschappelijke ruimte en dakterras ingericht kunnen worden. Vele bedrijven in Hardinxveld hebben een donatie gegeven. Ook landelijk hebben we donaties ontvangen. Via doneeractie.nl hebben we ook van de plaatselijke bewoners giften ontvangen. Allemaal heel veel dank hiervoor!!

Verder zijn we op zoek gegaan naar een zorgorganisatie die onze “mannen ”willen gaan begeleiden bij het zelfstandig wonen. Onze keuze is gevallen op Eddee Samen. Bedankt Eddee Samen voor de fijne overleggen de afgelopen maanden en het vele werk dat jullie al voor ons verzet hebben.

Verder willen we Servanda bedanken voor het mogelijk maken dat we bij jullie al onze overleggen hebben kunnen voeren.

Angela v. Velden van Lint Woon en Welzijn is al jaren onze adviseur, die ons belangeloos ondersteunt en ondertussen onmisbaar voor ons bestuur is geworden. Heel veel dank!!!

Verder willen we nog een oproep doen:

We zijn op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om s, avonds (tussen ong. 16.00 uur en 19.00 uur) een aantal uurtjes de “mannen” te ondersteunen bij het plannen/ ondernemen van activiteiten. Voor verdere inlichten kunt u contact opnemen met Stichting Place4Me.

Wij willen iedereen fijne feestdagen wensen en een mooi en vooral gezond 2021.

Samenwerkingsovereenkomst getekend

Samenwerkingsovereenkomst getekend tussen Stichting Place 4 Me en Fien Wonen op 16-06-2020

Fien Wonen onderzoekt transformatie kantoorpand

Fien Wonen start een tweedelig onderzoek naar de transformatie van haar kantoorpand aan de Rijnstraat in

Hardinxveld-Giessendam. Het onderzoek naar het bouwtechnisch herstel van het kantoorpand is met de

architect en constructeur al in gang gezet. Tegelijkertijd onderzoekt Fien Wonen of zijzelf op de begane grond

van het pand haar kantoor kan herinrichten. “Op de 1e en 2e verdieping wil Fien graag een speciale doelgroep

huisvesten”, aldus directeur-bestuurder Elisabeth ter Borg.”

Mag ik jullie voorstellen!! Stichting “Place4me” uit Hardinxveld-Giessendam

Opgericht met als doel een kleinschalig wooncomplex te realiseren voor

volwassenen met een stoornis in het autistisch spectrum (ASS).

HET IS ZOVER!!

Verder willen we nog een oproep doen:

Wij willen iedereen fijne feestdagen wensen en een mooi en vooral gezond 2021.

Samenwerkingsovereenkomst getekend

Fien Wonen onderzoekt transformatie kantoorpand

huisvesten”, aldus directeur-bestuurder Elisabeth ter Borg.”

Mag ik jullie voorstellen!! Stichting “Place4me” uit Hardinxveld-Giessendam

Opgericht met als doel een kleinschalig wooncomplex te realiseren voor

volwassenen met een stoornis in het autistisch spectrum (ASS).